JA SAM OVO I ONO

17.05.2018.



slika: digital art


Ja sam ljetni povjetarac
što u granama ćarlija,
cvrkut ptice u jutarnje sate,
osmijeh na licu tek rođenog čeda,
nježnost u zaljubljenom srcu
i kada me dotičeš,
pažljiv budi, prolazniče,
da mi dušu ne raniš svojim dodirom.

Ja sam misli duhom vođene,
poljubac meki na usnama,
izvor u pustinjskoj oazi,
sreća što ti grudi ispunjava,
vatra blagosti u tvojoj duši,
predvečerje u smiraju dana,
rujna zora na obzoru,
kaplja kiše na tvom licu,
pahulja na toplom dlanu
ja sam začin tvome danu.

Ovo i ono iz mene struje
kao zaljubljeni par
u svojoj ljubavnoj čežnji
kao brižna majka
sa čedom na rukama,
otac dok brani svoj dom,
ja sam miroljubivi prijatelj,
brat i sestra u svijetu tvom.

Sve to sa mnom, prolazniče, dijeliš
i dio si ove priče,
molim te, pomozi mi,
da ova priča ne bude bajka,
već istina koja nas povezuje
iz tvog sjećanja struji
i ostavlja pečet, ovog i onog
koji nas spaja u ljepoti življenja.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.