ZAOKRET ZA 180 STUPNJEVA

15.05.2018.



slika: digital art

Bijaše to jedne godine davno
kad je počelo moje vrijeme slavno
iz čista mira, počela sam čitati iz zraka
kako da izađem iz mrklog životnog mraka.

Prvi put sam se tada zauzela za sebe,
a imala sam zato i prijeke potrebe,
život svoj i zemaljski trebalo je štititi
potpuno se promijeniti i bolji čovjek biti.

Sedma anđeoska truba zasvirala je iz zraka
došlo je vrijeme, da čovjek izađe iz mraka,
inače će ga mrak zauvijek progutati
i nitko više za čovjeka i Zemlju neće znati.

Počeše informacije iz zraka pljuštati k'o kiša
ljudskom rodu se objavi neka sila viša
koja promjenu ponašanja od ljudi zahtijeva,
a moja svijest se okrenu za 180 stupnjeva.

Zar je ovo istina što iz zraka struji
kako ću se uopće oteti ovakvoj oluji
neistine u kojoj sam do sada živjela
i radila na Zemlji mnoga pogrešna djela?

Iznenađenje za mene potpuno je bilo
o ovakvoj istini nije mi se ni u snu snilo,
a nisam ni znala da budna spavam,
dok na Zemlji život proživljavam.

Tko me to vodio putom mraka i neznanja,
dok sam proživljavalja nesvjesna stanja
brzo mi postade kristalno jasno
a u duši i tijelu gorko i žalosno?!

E, neće više moći, sama sebi rekoh
i svu nesretnu prošlost odmah porekoh,
okrenuh se za sto osamdeset stupnjeva
i svoj život počeh živjeti iznova.

Sve sam krive životne rijeke ispravila,
dok sam svoj život u red postavila
bilo mi je to za učiniti, čak i lako
i kristalno dobro znam, to može svatko.

Samo neka bolje u zrak pogleda
i svoju svijest nikome više ne da,
svi u sebi sve znanje o istini imamo
kako sa sobom da ispravno upravljamo.

Hvala zraku što me prosvijetlio
pa i on je moju potrebu osjetio,
da želim biti zdrava i ispravna
i otpustiti nesretna sjaćanja davna.

Sedma truba svoju simfoniju svira
nestat će svih ljudskih nemira,
miroljubivost će vladati u cijelom svijetu
i zauvijek štititi Zemlju planetu.



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.