KUDA IDE OVAJ SVIJET?

10.05.2018.



slika: digital art

Kuda ide ovaj svijet,
netko kaže da je proklet,
netko kaže da ide Bogu
i ja gledam kuda ga ja usmjeriti mogu?

Života mi jedinog moga,
nisam upoznala Boga,
a ni vraga nisam upoznala
kuda ide svijet, nisam saznala?!

Ni sebe baš dobro ne znam,,
ali sa sobom bar doticaj imam,
zato zdušno svijet uvjeravam,
da ga pozitivnim smjerom usmjeravam.

Vidim svijet u nekakvom redu
miroljubivog u svakom pogledu,
svijet koji svakom mogućnost daje,
da samostalno u svijetu opstaje,
a ljudi se sve nepotrebno vežu
pa ruše svjetsku ravnotežu,
vezanost im slobodu ne daje
pa svijet nesvjesno zarobljen ostaje.

Voljela bih da svatko bude karika u lancu
i da ruku pruži znancu i neznancu.
sve me tim putom vodi moja priroda,
da živim u svijetu kao mirna voda.

Iz bistrog izvora vodu pijem
i znanje koje mi daje ne krijem,
voljela bih da sa tog izvora pije svatko
i da mu u životu sve ide glatko.

U svakom slučaju, ja ću se truditi
i čvrsta karika u lancu života biti
koja svijet drži u ravnoteži
i od osobne odgovornosti ne bježi
pa neka cijeli svijet korača ka sreći
i svakim danom bude sve veći,
neka se izgrađuje u harmoniji i ljubavi
i sve loše za sobom ostavi.

Kad božanske energije svijet prihvati
lako će ljepotu i mudrost spoznati,
prokletstvo će progutati noć
i svijet će spoznati svoju svetu moć.



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.