O LJUBAVI NE MAŠTAM

03.05.2018.



slika: digital art

O ljubavi ne maštam
konačno je živim,
a kako je do toga došlo,
da se životu divim?

Život je čista ljubav,
znam to sada sigurno
zato što živim sanjano,
a u meni je milo i mirno.

Sve su se strasti smirile,
poveznice u umu svjesno rade
plus i minus se pomirio
pa se ljubavnim skladom slade.

Baš mi je ovako lijepo,
živjeti ovdje i sada
sve je upravo tamo
gdje po prirodi pripada.

Misli mi snivaju
svoj čarobni san,
a ja živim sretno
svaku noć i dan.

Postigla sam ljubav
u svakoj stanici tijela
pa mi se događa,
da savjesno radim djela.

O ljubavi ne maštam,
ona je postala ja
to svaka stanica
u mom tijelu zna.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.