ROĐENDAN i MOJA NOVA KNJIGA "SAMORAZVOJ I VIZIJE"

16.04.2023.



slika: digital art

Rodih se u proljeće
kad sve buja i raste
i kad se sa toplog juga
opet vraćaju laste.

U mojim genima
cvjetni prah diše,
peluda i meda
gdje je najviše.

Ne bi mi život meden
kao cvjetni prah bijeli,
proletje mi nesvjesno
na brzinu skoro cijeli.

Sada dok skupljam
njegova iskustva smjela
nije mi dozvoljeno bilo živjeti
onako kako sam ja htjela.

Bilo je svakakvih iskustava
u tom mom životu
nekad sam ga klela ,
a nekada živjela divotu.

I preporod mog bića
svoje je djelo odradio
pa mi život konačno
cvjetnim medom zasladio.

Neka mojih rođendana
bude još mnogo
da bi mi se život ljepotom
i mudrosti očitovati mog'o.






"Nova knjiga na portalu http://digitalne-knjige.com/

Digitalnu knjigu "Samorazvoj i vizije", Anđe Jotanović, predstavit ćemo vam uz pomoć recenzije knjige:

OSVRT NA KNJIGU "SAMORAZVOJ I VIZIJE", ANĐE JOTANOVIĆ

"Osim ljubavi, sve prolazi.
Put do raja u tvom je srcu,
otvori i podigni krila ljubavi!"

Rumi


Sa nebeskog baršuna zvijezde hladno gledaju, a srce postavlja pitanja, postavlja tražene odgovore, sjeća se budućih osamljenih gradova i praznih trgova ptica gdje više nema nikoga.

A kako je samo taj čovjek još živ iznutra, kako mu Svemir otkucava njegov davni nemir, kako zlatna duša objavljuje svoju želju i kojom bojom da sad oboji svoje postojanje i kojim riječima ga opiše?!

Dok nas san pokriva, krećemo putem koja nas je zvala, da vidimo kakav je život pastira, a kako možemo biti pastir, kad ne znamo što je to?

Crveno Sunce sna se smiješilo, snovi bez boja, bez vremena, glazba bez zvuka. Je li bilo prije ponoći ili nakon nje, nepoznato je?

Noćna tmina je zgusnuto čekala u kutu, a sjena vodi do predvorja raja, jer s one strane postoje jedna vrata, kroz ta vrata prolaze samo čista srca, a čovjek zastane i pita se: "Je li moje srce tako čisto?"

Srce počinje jače kucati, kuca li od sumnje ili pitanja, zašto ga se to pita? Sjena odvodi dalje i dalje, pokazuje odgovor, a noćna tmina se pokreće iz kuta, odgovor stoji, blistav i jasan, zlatan i čist, dok je na oltaru noći svijeća dogorijevala i ugasila se, a odgovor je stajao i dalje pa se srce nasmiješilo.

"Kompas je instrument koji reagira na magnetizam Zemlje. Služi za određivanje strana svijeta. Pokretna magnetna igla uvijek se okreće prema sjeveru." - je definicija.

Svi imamo mogućnost izbora, a izbor je ono što nas na kraju određuje. Taj unutarnji kompas kod nekih ne reagira na magnetizam Zemlje, već na magnetizam života, pokazuje im kojim smjerom trebaju ići, a njegova pokretna igla se okreće uvijek prema ispravnom smjeru.

Jednostavno, zar ne?

Jadranka Varga, pjesnikinja, Zagreb, 02.04.2018.


Onako usput ćemo spomenuti da je i ta knjiga dostupna i u Epub formatu (format namijenjen čitanju knjiga na tabletima imobitelima).

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link: http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic11.php te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.

Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu http://digitalne-knjige.com/ priznaju kao objavljena djela.

Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav

Uredništvo portala http://www.digitalne-knjige.com/



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.