PRIPADNOST

11.02.2018.



slika: digital art

Dugo sam tražila pripadnost
i nigdje je ne nađoh izvan sebe
mnogi su me svojatali, da im pripadam
religija, društvo, okolina, obitelj
pa je ta pripadnost išla sve do Boga,
a tek sada znam komu pripadam
i čemu u životu mogu da se nadam.

Shvatih nakon dugo vremena,
da pripadam samoj sebi
i Zemlji koja me hrani,
dijelim sebe kroz sve oblike
koji me dotaknu svojim bivanjem
mislima, emocijama, riječima, djelima,
svi su u mojoj duši i srcu
u svakom djeliću mene
i samo sa svima sam pomirena
i jesam ono što ja jesam.

Svemu pripadam, a ničija nisam,
čak ni sebi ne pripadam,
samo budem u snovima
i životu se smiješim tajanstveno
u svojim djelima često i pogriješim,
ali jesam, ma gdje da sam,
iskustva me prate kao kakva sjena,
ja sam samo prividna opsjena.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.