SANJALA SAM NOĆAS

01.02.2018.



slika: digital art

Sanjala sam noćas zvijezdu padalicu
kako njena svjetlost svijetli na mom licu
i poželjela ne jednu, već mnogo želja,
vidjela sam, da na Zemlji treba veselja.

Poželjeh mir u svijetu da vlada,
među ljudima mnogo više sklada,
više ljubavi u ljudskim odnosima
i da se otmu raznim prkosima.

Poželjeh da je nekome do mene stalo
i da sretno živim ovo života malo
pa da miroljubivost vlada u ljudima,
da uživaju u prirodnim čudima.

Zvjezdano nebo ispuni mi želje,
u meni zavlada zdravlje i veselje
i ja ih prosuh svuda oko sebe
neka ih uzme tko ima potrebe.

Sanjala sam noćas da je sve to java,
probudila sam se sretna i zdrava
i zvijezda Danica meni se najavi,
da sa mnom moje želje proslavi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.