STARA GODINA

31.12.2021.



slika: internet

Mnoge stare godine sam ispratila,
a svjesna ih uopće nisam bila
želim prema ovoj Staroj godini dobra biti
i pristojno je, velikodušno, ispratiti,
blagoslivljam, GODINO STARA svaki dan tvoj
dobro si vodila 365. dana život moj,
žao mi je što si ostarjela,
u tebi sam mnoga iskustva ostvarila.

Za mene si bila dobra jako
to želim naglasiti svakako
održavala si me snažnom i zdravom,
vodila me prema djelu pravom,
nadahnula si dušu moju,
držala me u ravnoteži i spokoju
u kojem je uspjeh mrežu pleo
onako kako je to i dragi Bog htio.

Podijelila si sa mnom ono što si znala
o, volim te, GODINO STARA,
novčanik si mi stalno pun držala
s obiljem blagostanja i svakakvih para,
imala sam svega zadovoljno,
svako djelo odradila sam voljno
ma, baš mi je žao što odlaziš,
ja bih htjela da me još maziš.

Hvala ti na svemu, GODINO STARA,
sa tobom sam lijep život imala
ma, znaš, GODINO STARA,
u tebi sam stvarno uživala
časno je bilo živjeti u tebi
i ni za jednu godinu mijenjala te ne bih.

Po svemu si za mene posebna
učinila si da budem sposobna
živjeti miroljubivost i radost
pod stare dane da osjećam mladost
u svakoj ćeliji u tijelu,
da osjetim svoju dušu cijelu.

Najbolja djela u tebi sam napisala
pomogla si mi najbolje što si znala
mudrost si svoju sa mnom dijelila
veličanstvena si prema meni bila.

Zahvalna sam ti zato na svakom danu,
sve negativnosti stavljam na stranu
na ono što je pozitivno gledam
protiv tebe ništa reći ne dam.

Za mene si jako dobra bila
i kroz život si me ispravno vodila
ostajem tvom postojanju dosljedna,
za mene ćeš, Stara godino,
uvijek biti vrijedna.



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.