POKORNOST I SLOBODA

07.12.2017.



slika: internet

Bože mili, al' sam pokorna bila
i u strahu svoj život vodila,
pokorila me je moja obitelj
sam život i društveni učitelj
šefovi su me u poslu pokorili
često pravedni nisu bili
u različitom suodnosu
bila sam pokorna svačijem prkosu.

Na meni su mnogi agresiju isprobavali,
dok su me svojom voljom porobljavali,
moja volja u zemlju je propala
i tako sam predugo pokorena ostala.

Sada ću biti namjerno prosta
svih ovih pokornosti mi je zauvijek dosta
na sve njih pečat slobode stavljam
i svoj život konačno proslavljam.

Slobodna sam i slobodno dišem
sama svoju sudbinu pišem,
radit ću ono što mi je volja
i sebi zauvijek biti bolja,
slobodno ću birati svoje izbore
odbaciti sve nesuvisle prigovore.

Prihvaćam sa ljubavlju svoju slobodu
kao žedan u pustinji pitku hladnu vodu,
hoću da se slobode napijem
i da po svojoj volji živjeti smijem.

Služit ću samo, ako ja to hoću
neka svatko održava svoj red i čistoću,
nisam više ničiji sluga
pokornost mi je bila preduga,
a ovo života što mi je ostalo
slobodno ću odrađivati svako djelo.

Zbogom zauvijek, pokornosti,
moja stara osobnosti,
dobro došla, moja slobodo,
iz kruga pokornosti zauvijek odoh!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.