ZDRAVA ŽENA

30.11.2017.



slika: digital artist

Danas slavim zdravlje žene,
ljepotu njenu i sklonosti njene,
slavim njenu majčinsku ljubav
i osjećaj kad je čovjek prav.

Majka me je naučila osjećaju pravednosti
i kako lako djeluju oprosti
kad ih žena sa ljubavlju dijeli,
dok služi svakom svoj život cijeli.

Tek kad i sebi počne služiti
svaka žena će zdrava biti,
kad sebi prizna, da nije rob,
doživjet će žena zrelu dob.

To je put prema ozdravljenju
za svakog muškarca i svaku ženu.

Ženo, majko, tebi, koja me rodi,
želim pričati o ženinoj slobodi
i o njenom zdravlju želim ti pričati,
ti ćeš me razumjeti, ti si moja mati.

Prošla sam, majko, „sito i rešeto“,
naučila sam ono što je sveto
i što ženu čini snažnom i zdravom,
a to je kad se osjeća korisnom i pravom.

Tom zdravlju ti si me naučila,
dok si me prema ispravnosti vodila,
naučila sam svoju dušu slušati
i u sebi smirenost imati.

Naučila sam zdravo misliti
i svakoj situaciji se diviti,
žena je zdrava snaga svijeta,
umjesto prokleta, postala je sveta.

Sa svetošću je zdravlje vratila
kad je prema sebi ispravna bila,
kad sam sama sebi postala prava
odjednom sam se osjetila i zdrava.

Sada lako zdravlje održavam
o svemu se pravo izražavam
vjerujem u zdravlje i snagu svoju
sa svima živim u miru i spokoju.



slika: Nenad Grbac

https://www.digitalne-knjige.com/p345.php

ISBN kod NSK 978-953-354-040-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.