IDEAL OSOBNOSTI

15.11.2017.



slika: digital artist

Čovjekova i moja duša
traže vlastiti put
biti heroj današnjice
ili kukavica prošlosti
postati sa cijelim svijetom jedno
ili nastaviti živjeti bijedno?

Koji cilj ću sad izabrati,
onaj kojem me je učila brižna majka
ili onaj koji moju istinu slijedi,
kakvi su mi životni pogledi?

Prošlost, sadašnjost i budućnost
prepliću se stalno u umu
odlučujem prednost razumu dati
neka ga duša i duh vodi
prema samostalnosti i osobnoj slobodi.

Kakva će moja osobnost biti
ne odlučujem samo ja,
svaka osoba znanje ima
i o svojoj osobnosti mnogo zna.

Ljudske osobnosti se isprepliću
jedna drugu nadograđuju,
želim u svojoj osobnosti ostvariti sreću
i od te namjere odustati neću.

Ljudske osobnosti se isprepliću
nadograđuju jedna drugu,
želim osvijestiti sreću
i uspavati, maknuti tugu.

Radit ću svjesno na svojoj osobnosti,
promijenit ću loše u dobre navike,
neka moja osobnost prema svakom blista
sa pozitivnom sviješću, svježa i čista.



slika: Nenad Grbac

https://www.digitalne-knjige.com/p345.php

ISBN kod NSK 978-953-354-040-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.