IMAM SVE UVJETE ZA DOBAR ŽIVOT

04.11.2017.



slika: digital artist

Zašto se osjećam da ništa nemam,
to stvarno odgovoriti ne znam
kad imam sve što mi je za život potrebno
i trebalo bi mi biti sasvim svejedno?

Jedva sam sebi na ovo pitanje odgovorila
i sad znam zašto nisam ispravno živjela,
nisam za duhovnost u duši znala
misleći da sam za svijet premala,
da ni svojoj obitelji ne vrijedim
i da samo njihove želje i potrebe slijedim,
a svoje potreba sam u kut stavila
i nisam prema sebi ni malo dobra bila.

Trebalo je vremena, da to sve presložim
i prvo se sa svojim potrebama složim,
da pomirim povrede u svojoj duši
zbog kojih se sustav vrijednosti ruši.

Čak mi je u duši bilo i lako
pomiriti se sa nedostacima tako,
da sam ih samo na miru ostavila
i prema sebi jako dobra bila.

Dobar život zauzeo je svoje mjesto
i sada ga samo provjerim često
samo sebe za zadovoljstvo upitam
i odmah odgovor na to pitanje dam.

Stvorila sam sve uvjete za zdravo življenje
i više mi ne treba ničije uvjerenje,
znam da moj život ide u ispravnom smjeru
imam u to uvjerenje čvrstu vjeru.


Image and video hosting by TinyPic
slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN kod NSK 978-953-354-066-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.