POVJERENJE U MUŠKI ROD

28.09.2017.



slika: digital artist

Daj mi, Bože, snage da ljudskom rodu vjerujem
i da ih kao žena nikad ne proklinjem
zbog njihovih postupaka prema meni
koji su me predali tamnoj životnoj sjeni.

Daj mi, Bože, majčinske samilosti,
da im moja bolna duša nasilje oprosti
pa da mirno može da ti se vrati
s osjećajem sreće, a ne da pati.

Daj mi, Bože, samilosnog mira,
da me njihova pohota ne dira
pa da ih u oči mogu gledati
i samo se po svojoj želji Erosu predati.

Daj mi, Bože, moć odlučivanja o sebi,
da nikada više robovala ne bih
od ničije i nikakve agresivnosti
koju moja duša ne može da oprosti.

Daj mi, Bože, u život povjerenje
i da muški rod prijateljski korača uz mene,
dajući mi svoju snažnu ruku
kad na leđima nosim nesnosnu muku.

Daj mi, Bože, majčinsku ljubav
koja sve povrede duše može poslati u zaborav,
da smjelo moć majke može nositi
i uzorna žena svakim korakom biti.

O, Bože mili, smiluj se na mene
i na sve zemaljske potlačene žene
ne možemo više nasilje izdržati
neka se na Zemlju svima miroljubivost vrati.


Image and video hosting by TinyPic
slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN kod NSK 978-953-354-066-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.