KAPI ROSE - zajednička zbirka

08.09.2017.



slika: Nenad Grbac

ISBN kod NSK 978-953-354-062-7

http://www.digitalne-knjige.com/kapirose.php

RIJEČI AUTORA

ANĐA JOTANOVIĆ

https://blog.dnevnik.hr/angelija/

Zahvaljujem se Jadranki Varga na poticaju za ovu zajedničku zbirku pjesama, hvala Zlatanu Gavrilović Kovač, Željki Košarić-Safiris, Tanji Repinac i Jadranki Varga što su mi dali priliku da sudjelujem sa svojim pjesmama u ovakvom književnom stvaranju.

DUHOVNOST
Prve pjesme i priče koje sam čula od svojih roditelja, bile su duhovnog karaktera. Uglavnom su to bile molitve iz pravoslavnog kalendara, „Oče naš“, „Simbol vjere“, „Molitva svetom Savi“ prvom srpskom prosvjetitelju, molitva majčici božijoj, Anđelima...

Što se u međuvremenu dogodilo da sam duhovnost stavila u drugi plan, ne mogu dokučiti. Danas znam da duhovnost neophodno zauzima prvo mjesto u mom životu i to je nejispravnija odluka koju sam donijela u svom životu.

Dok duhovnost nisam stavila na prvo mjesto, dotle sam udarala glavom o zid uzaludno tražeći sreću i da mi je netko pokaže i dokaže. Danas sam srećna svakodnevno jer sam kroz duhovnost koju mi je predstavila moja INTUICIJA spoznala sreću i kako je živjeti.

Čovjek i čovječanstvo živi danas na materijalnom, emotivnom, mentalnom pa tek onda na duhovnom nivou. Intuitivna spoznaja moje duše je obrnut redoslijed. Prvo duhovnost, onda najveličanstvenije karakterne vrline za mentalni sklop, zatim emocije vrše unutarnji sklad, a iza toga fizički nivo funkcionira kao švicarski sat.

Moja duša me vodi da se kroz pjesmu zahvalim svim ovim nivoima ljudskog duha. Slijedi devet pjesama moga duha. Neka se Duh očituje svojim znanjem o tomu koje pjesme i na koji način će ga uskladiti sa unutarnjim i vanjskim svijetom.

Anđa Jotanović, Rijeka, 11.07.2017.



Image and video hosting by TinyPic