ŽIVOT MI JE ZABAVA POSTAO

03.09.2017.


slika: digital artist

Život mi je zabava postao
iza mene je životni pakao ostao,
raj je svratio u životnost moju,
da mi proslijedi mudru, pametnu koju.

Trebalo mi je dugo da dušu ozdravim
i iza sebe loša iskustva ostavim
i da se dobrih iskustava sjetim
pa ih svojim sjećanjem posjetim.

Koliko god vremena da je prošlo,
zahvaljujem se ovom vremenu što je došlo,
vrijedilo je sva iskustva proživjeti,
da bi se naučilo zabavu voljeti.

Sada se zabavljam sa svojim iskustvima
i svim i svačijim uputstvima
koja su me na krivu stazu vodila
i nisu zdravim plodom urodila.

Ne udaram više o zidove glavom,
duša me je usmjerila u smjeru pravom,
zabavljam se gdje god da dođem
i veselim se svakom iskustvu koje prođem.

Pakao više ne utječe na mene
i kada ga netko u komunikaciji spomene,
samo se rajski na njega nasmijem,
jer konačno zabavno živjeti umijem.

Rajsko stanje svijesti razvilo je krila
ne znam kako češće u njemu nisam bila,
uvijek mi je raj bio na dohvatu ruke
i nudio mi svoju pamet i mudre pouke.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.