POSTIGNUĆE

31.08.2017.



slika digital artist

Postigla sam ono što sam tražila,
to je unutarnja punina
zadovoljstvo životom
u njegovoj najdubljoj biti,
postigla sam svjesnost,
da imam sve što mi treba,
a zapravo, ne trebam ništa,
samo uzimam ponuđeno
kao jelo na tanjuru
koje hoću konzumirati ili neću.

Sve moje potrebe se ispunjavaju
same od sebe,
cijelo postojanje ide mi na ruku,
sve što jedna žena postići može
postigla sam i ostvarila,
slobodno djetinjstvo,
zaljubljenost u životne procese,
udaju za odabranika mog srca,
rođenje djece i njihov odgoj,
radne navike u mnogim djelatnostima,
pronašla sam svoju najdublju svrhu,
dala sam svijetu najbolje od sebe,
da, postigla sam kao duša sebeostvarenje,
naučila najidealnije karakterne osobine,
mudrost mi se poklonila u svojoj biti
sada samo živim sklad i harmoniju svog srca.

U svojoj milosti tijelo me još služi,
hvala Bogu, svecima, mojoj obitelji,
ljudima, okolini, društvu i planetu Zemlji,
na svim ovim postignućima,
hvala prirodi i životu u cijelosti.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.