MOĆ I NEMOĆ

12.08.2017.



slika digital artist


Uz svu nemoć koju sam živjela
uvijek sam moćna biti htjela,
a moja moć u zemlju je gažena
ni od koga nije bila pažena.

Svoju moć sam malo koristila,
jadna je moja sudbina bila,
ja na nju nisam utjecala
samo sam se bolesnom osjećala.

Sudbina mi je bila da pomažem
i svoju dobru volju svakom pokažem,
da radim za razvoj cijelog svijeta
i da mi pri tom služenje ne smeta.

Ako služiti nisam mogla
kao da nikad nikomu nisam pomogla,
moje djelo odmah je pogaženo,
a ja sam se osjećala jako poraženo.

Ej, moći, moja mila i draga,
dođi konačno do moga praga
pa mi se smiluj svoju snagu pokaži,
da te više moja duša od nikog ne traži.

Bi li mi se, moći, objavila
i rekla mi da sam izvrsna bila?

Podnosila sam dan i noć
silno nezadovoljstvo i nemoć,
a sad kad sam moći svjesna postala
samo sam iznenađena sa njom ostala.

Uvijek sam zapravo moć živjela
i radila što sam mogla i htjela,
samo nisam bila svjesna moći
i čekala sam kada će mi doći.

Dobro došla, moja moći draga,
uvijek budi stanovnica moga kućnog praga.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.