UTJEHA

04.08.2017.



slika digital artist


Kad ga vidim srce mi se utješi
nisam sigurna voli li il' griješi,
zar mi je utjeha nekog vidjeti
ili je utjeha moći voljeti?

Nemam potrebe čak ni da volim
niti da bilo kome dozvolim,
da vlada osjećajima mojim,
dok ja sama iza sebe stojim.

Ne tješim se više, da nekoga imam,
sama svoj život po potrebi štimam
nitko mi ne treba, da bih sretna bila,
sama sebe ja sam zavoljela.

Utjeha mi je što volim sebe
i za nikim drugim nemam potrebe,
a ako netko u moj život dođe
samo će pored mene slobodan da prođe.

Tako mi moga miloga Boga,
nemam potrebe da tješim nikoga!


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.