SEBEIZDAJA

28.07.2017.



slika digital artist


Izdala sam principe života
po kojima sam živjela,
a Bog mi je svjedok,
da to nisam htjela.

Eros me je na to natjerao,
on o mojim principima života
ništa nije znao,
on ljudsku vrstu produžava
i samo erotičnost održava.

Njegov princip je samo jedan
ljudske ljubavi je žedan,
njegova životnost ne živi od principa
tih bolnih ljudskih polipa
koji zdravlje na zadnje mjesto stavljaju,
dok o nevažnim temama raspravljaju.

Izdala sam principe svoje,
više kao prepreka ne postoje
u tjelesnom i duševnom uživanju
i sad se nalazim u neutralnom stanju.

Nije mi mojih principa čak ni žao
i bez njih mogu živjeti pravo,
Eros su mi potpuno oslobodili,
a tu su velika prepreka bili.

Ne teži li svaki čovjek erotskom zadovoljstvu
unutarnjem skladu i spokojstvu,
sad znam da sam sa svim zadovoljna
i bez principa potpuno spokojna.

Okrenula sam novu stranicu života
u kojoj prednost ima ljepota,
zdravlje, snaga, sigurnost i zaštićenost,
a samo sam iza sebe ostavila oholost.

Jednostavnost je od oholosti bolja
sa njom je uvijek dobra volja,
principi mi više ne znače ništa
u mom tijelu nemaju uporišta.

Neka tako zauvijek ostane
principi su samo gledali mane,
a jednostavnost život lijepo živi
novoj stranici života se divi.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.