PRIPADNOST

27.07.2017.


slika: digital artist


Nekad razmišljah da pripadam
baš u naručje tvoje,
da je moje mjesto
u tvom zagrljaju,
u ćutanju,
naslonjena
na tvom toplom ramenu.

Nekad razmišljah,
da si ti centar mog svijeta
onog, u koji nitko drugi
ne može ući
onog, zbog kojeg sam ovdje
i pripadam tebi
u mom i tvom danu.

O, kako sam se prevarila,
nisam ni slutila,
da ti ne osjećaš isto
i da pripadnost tražiš
na nekom drugom ramenu,
u nekom zagrljaju
koji nije moj.

Moje srce još uvijek kuca
ali ne čuje otkucaje srca tvoga,
moja glava nema ramena za oslonac,
osjećaji tuge suzom zaiskre
i sjećanje me nečujno podsjeti
na prohujalo vrijeme,
moje i tvoje...

Ne tražim više pripadnost,
ne vjerujem u nju,
odsutnost vjere
ne pripisujem tebi
ni izdaju moga srca
ne stavljam na tvoju dušu,
samo nijemo ćutim
odsutnost pripadnosti.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.