SVEVIDEĆI

26.07.2017.


slika: internet

Svevideći, prstom mi upire
u sve ono što stvara nemire
pa me mami da mir uspostavim
i da samo Njegovu moć mira slavim.

Gledam u Svevidećeg prst
i njegov karakter, ispravan, čvrst
pa mi nekako čudno izgleda
kad Svevideći moje nemire gleda.

E, baš!, neka Svevideći gleda
kako ljudski život izgleda
pa neka i sam nešto učini
i ljude međusobno bar malo pomiri.

Ne pada mi na pamet da mu pomažem
i Njegovo carstvo u red slažem,
dok god svoje moći meni ne preda,
neka koliko god hoće moje nemire gleda.

Može i da žmiri na obadva oka,
dok me oholo gleda sa visoka,
a ja ću sjediti prekriženih ruku
i gledati, kao i Svevideći, ljudsku muku.

Kad Svevidećem gledanje dosadi
možda će konačno početi nešto da radi,
onda ću Mu i ja pomoći malo
pa neka gleda svoje ogledalo.

Kada i ja budem imala karakter čvrst
ni Svevideći više neće upirati prst,
već će i On miroljubivost stvarati
i za svoja djela ljudima odgovarati.

Dosta mi je samo upiranja prsta
i moja je volja postala čvrsta,
neću ni ja više ništa da radim
i ja ću samo da se gledanjem sladim.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.