NOVA STRANICA ŽIVOTA

21.07.2017.



slika digital artist


Novu stranicu života moj život piše
ne želi nesreću dvoriti više,
želi se prema sreći okrenuti
i moja dobra djela spomenuti.

Dajem svom životu potpuno pravo
zar nije bolje živjeti zdravo,
nego bolestan zbog negativnosti biti
i stalno se nešto na nekog žaliti?

Jako mi se sviđa nova stranica života,
živjeti ovako postaje divota
kad se sebi prvoj okrenem
pa lijepa iskustva stvarati krenem,
premca mi u tom kreiranju nema
život mi samo dobra iskustva sprema.

Pozdravljam život i naume njegove
gledam kako mi ispunjava smislene snove,
svjesno mi ih na uvide daje
i iskren sukreator sa mnom postaje.

Sviđa mi se moja nova životna stranica
život mi više nema dva lica,
ima samo divno lice jedno
ljubaznosti, dobrote i ljubavi žedno
pa se na tim izvorima energijom napajam,
dok svoj život sretno proslavljam.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.