PRVA SAM SEBI

13.07.2017.



slika: digital artist


O, Bože, hvala ti što sam prva sebi,
klanjam se svim svecima i tebi
što sam sebi prva konačno postala
i više se ne osjećam velika, a ni mala
nekako sam taman dostatna sama sebi,
ali mogu služiti i drugima u bilo kakvoj potrebi.

I sve mi je to nekako milo
što se to sa mnom dogodilo
ne izgleda mi tako bitno,
a nije mi ništa čak ni hitno
to prvenstvo mi je potpuno nevažno,
a opet, na mene utječe snažno.

Kao da sam centar otkud sve kreće,
a moja se duša sama oko sebe šeće,
sve mi se nalazi na dohvat ruke
prošle su sve moje velike muke,
muke više uopće ni nema,
samo sretna duša u grudima drijema.

Prva sam sebi u svakom pogledu
sada vidim sve što ide po redu,
prva sam sebi ja
pa neka to svatko zna
kad svoje potrebe zadovoljim,
tek tada mogu nekog da dvorim,
a neću nikoga više ni dvoriti
mogu sve i bez dvorenja voljeti.

Osjećam se konačno slobodno
o, kako je ovo za mene zgodno,
volim ovo prvenstvo svoje
duša mi je upoznala sve spokoje
poravnala sve crno i bijelo,
iscijelila mi cijelo moje tijelo
osjećam se zbog toga fantastično
ništa me više ne zanima što je sporadično.

Prva sam konačno postala sebi,
a sada ovo prvenstvo, prepuštam i tebi.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.