OSOBNO BLAŽENSTVO

08.07.2017.



slika: Josephine Wall


Razmišljam o blaženstvu,
da li da mu se predam
ili da mu svoju dušu
još nikako ne dam?

Još mi je moj osobni pakao drag
pa teško prelazim blaženstva prag,
moj osobni višegodišnji pakao
kao da je mojoj duši više prirastao.

Raj, blaženstvo i pakao
koji mi je osjećaj više pristao,
blaženstvo mi ipak bolje pristaje
ono duši najviše harmonije daje.

Biram blaženstvo, neka mu bude
pa neka posjeti i druge ljude
možda ćemo tada svi mirniji biti
i drugačije svoje osjećaje živjeti.

I blaženstvo poče da djeliuje
sada mi ono življenje određuje,
mijenja osjećaje u srcu i duši,
a cijeli bivši sustav osjećaja ruši.

Šaljem blaženstvo u okrilje svačijeg života
pa neka svakom bude divota
kad svoj život svakodnevno živi
neka se blaženstvu u cijeloj duši divi.font>

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php




Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.