KAD SE PROBUDIM

07.07.2017.


slika: Josephine Wall

Kad se probudim, tebe se sjetim
pa te sjetno u mislima posjetim
dobro jutro, nježno ti velim
odmah se novom danu razveselim.

Meškoljim se i mislim na tebe
bez ikakve vidljive potrebe
milo mi je da samo postojiš,
dok mi ljubavlju sobni obzor bojiš.

A ti o tome pojma nemaš,
da u mojoj mašti i duši drijemaš
u srcu mome živiš stalno
i voliš ga tako jako i stvarno.

Hvala ti za ljubav u ovom danu
sve nemoći ostavljam na stranu
pa čila u novi dan pođem,
dok kod tebe ponovo ne dođem.

Sjetim se tebe tako često
i kako u mom srcu imaš mjesto
koje je samo za tebe rezervirano
pa me ljubavlju golicaš stalno.

Na ljubav me, dragi, uvijek podsjeti
neka je i cijeli svijet u srcu osjeti
pa kako se tko iz sna probudi
neka sreću i ljubav osjete svi ljudi.


05-07.2017

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.