DA LI BOG PONOS IMA?

30.06.2017.

Nađoh ovu slatku pjesmu koja me nasmija, pogledajte kako se sa ponosom igram ja...


Sjedim za stolom i trljam nos
misleći, da li i Bog ima ponos,
ako i Bog ponos ima,
onda ni u njegovom kraljevstvu sve ne štima
pa dalje mislim, kada bih mogla
kako bih ja Bogu oko ponosa pomogla?

Možda i Bog pomoć treba,
ako i njega kakav ponos vreba,
a ja sam baš sa ponosom
i sa njegovim inatljivim prkosom
upravo rat završila skroz
pa zadovoljno trljam svoj nos.

Ne znam, da li Bog ponos ima,
nadam se da kod njega sve štima,
a ako mu ipak pomoć treba
i neko iskustvo ponosa ga vreba,
samo hoću i Bogu da kažem,
da se sa njegovim ponosom slažem,
a i vama sam obrazložila,
da sam se sa svojim ponosom složila.

Shvatih, da baš volim svoj ponos
i nježno opet protrljah svoj nos
neka se i on nježnosti sjeti
kad ga bilo kakav ponos posjeti
pa neka se tako svi ponosi slažu
kada jedan drugom nešto kažu.


12-02-2017

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.