NAUČIO ME ŽIVOT

27.06.2017.



slika: digital artist


Naučio me život iskustvu teškom
živjela sam ljudi sa manom i greškom,
a ne znam gdje su mi vrline pri tom bile
i čemu su me one naučile?

Zašto sam učila iz teškog iskustva
i zašto sam kroz negativnost dobivala uputstva,
nikako ne mogu da shvatim
i da se svojim vrlinama vratim?

Kakvi su to bili moji učitelji
kad su me oblikovali po svojoj želji,
a gdje su bile moje želje,
zašto život nisam živjela kroz veselje,
sada mi je sasvim jasno
i potpuno mi je uzaludno da uzdišem glasno,
ostaje mi da sama sebe preuredim,
ako hoću svoj život da sredim.

O, nije ni čudo, dragi Bože,
što sam iskakala iz vlastite kože
i zašto mi je koža bila tijesna,
a ja često bila ljuta i bijesna
kad slobode nisam imala u odlučivanju
i morala sam biti u potlačenom stanju.

Znam kako ću svoj život promijeniti,
od danas ću samo pozitivno misliti,
a onda ću mišljenje u riječi pretvoriti
i drugačije misaone obrasce stvoriti.

Ja to mogu i hoću učiniti,
od danas odlučujem: sretna ću biti,
sada sam životu dorasla i slobodna,
ovog trenutka sam sposobna
odlučivati o svojoj slobodi
i iskustvu koje prema sreći vodi,
samo moram programe promijeniti
i umjesto nesretne žene sretna biti.

To znači, treba krenuti iz početka
do današnjeg dana i njegovog svršetka
ili jednostavno sve stvoreno ostaviti
i sa sobom novu komunikaciju uspostaviti,
a to znači, početi misliti ispravno
i samo se oslanjati na iskustvo davno
koje je bilo lijepo i pozitivno,
da bih ostvarila iskustvo divno.

To je doslovno, preporod cijelog bića
i stvaranje novih životnih otkrića.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.