ŠPORKA I DOBRA POLITIKA

07.06.2017.



slika: digital artist

Šporka ili dobra politika
svačija je životna slika,
šporku politiku propuštam,
a samo dobru politiku dopuštam
u dobroj politici gradim povjerenje,
a loša politika neka ide što dalje od mene
moja je životna politika
mog ispravnog života slika,
to mi je odavno jasno
i svakom kažem otvoreno i glasno,
neka o svom životu brigu vodi
i mene svoje politike oslobodi.

Znam dobro sa svojim životom što ću
za tu politiku ne primam plaću,
a onaj tko plaću za politiku prima,
sa mojim političenjem ništa nema
i neka je što dalje od mene,
ako je nepošten, zatrlo mu se sjeme,
a ako je mudar i savjestan,
neka bude i moje politike svjestan
koja miroljubivost zagovara
i samo dobre suodnose svuda stvara.

Dobri suodnosi grade se na poštovanju,
a uvijek se nalaze u ispravnom stanju
koje podržava sve ljude
i da svakom dobro u životu bude
da svatko živi u miru i blagostanju,
dobra politika odgovara tom stanju,
da se zdravi odnosi grade,
a loša politika samo stvara parade
u kojoj se političari ponosom šepure
i svojim riječima stvaraju nemire.

Nijedan čovjek od drugog nije bolji
takva mi je politika sasvim po volji,
svi su ljudi ravnopravni i svjesni
u svojim djelima ispravni i savjesni,
dobro razvijaju svoje ekonomije
rade ono što se može i smije
razumiju se u svako dobro djelo
prema miroljubivosti koračaju smjelo,
sviđa mi se takva nacionalna politika
i neka bude svim političarima slika
što od njihove politike očekujem,
dok u političkom životu sudjelujem.


napisano: 14.05.2012.

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic3.php

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
978-953-8100-20-8
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.