GUBITAK IDENTITETA

23.05.2017.


slika: digital artist


14-05-2017

Tko sam ja, često sam se pitala,
odgovor na ovo pitanje nisam znala,
odgovori su mi nesuvisli bili
o meni samoj malo su govorili.

Znala sam samo iz koje obitelji potičem
i da često na svoje bližnje vičem,
svoj identitet nikad nisam imala
u svemu sam bila nedorasla i mala.

Koliko god da sam se trudila
samo sam veća sluškinja bila,
a ja sam slobodna htjela biti
i svoj život samostalno graditi.

Kao da sam sama bježala od sebe
bez ikakve vidljive potrebe,
jednog tmurnog tužnog dana
stadoh pred sebe, potpuno sama.

Priznah sebi, da ja ovo nisam
ni da ne znam ni tko sam ni gdje sam,
od tada svoj identitet tražim,
da neznanje o sebi ublažim.

Svakog dana više upoznajem sebe
i ispunjavam prvo svoje potrebe,
intuicija me na tom putu vodi
prema sebe istini i osobnoj slobodi.

Pronalazim često svoj identitet
u njemu često vidim cijeli svijet,
srećem se sa njim u svakom koraku
sve sam više u svjetlu i manje u mraku.

Puno sam sama o sebi saznala,
nikada, zapravo, nisam bila mala,
moja duša je jako velika
cijeli kozmos njezina je slika.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.