SVAKI DAN JEDNA PJESMA

17.05.2017.


slika: digital artist

14-05-2017

Svakog dana jednu pjesmu pišem
sa njom dnevno živim i slobodno dišem
pa mi je lakše kad um usmjeravam
nadgledati ga stalno namjeravam.

Hoću znati kuda me um vodi
prema ropstvu ili slobodi
svoju stvarnost ja ću da kreiram
i najbolje za sebe da biram.

Shvatila sam kako riječi da biram
i kako svoj život svjesno da kreiram
pa ću to od sada radit' svakog dana,
a ne da me vodi neka inteligencija strana.

Pjesma me svakog dana prati
pa me u sadašnji trenutak lako vrati
kad moj um počne da luta po svijetu
ili osluškuje Zemlju planetu.

Pjesma me na put ispravnosti vraća,
sve što nije dobro, odmah ispraća,
a ono što je dobro pjeva mi duša
pa mi srce samo o ljepoti sluša.

Zato jednu pjesmu pišem svaki dan
sa pjesmom se čovjek ne osjeća sam,
nastojim da mi pjesma bude vesela
tako lakše odrađujem svakodnevna djela.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.