TO NISAM JA

10.05.2022.



slika: digital art


Uzalud mi je negirati,
da ja nisam sve dobro
i sve loše ovog svijeta,
savršeno dobro mi je jasno,
da sam djelić sveg' postojanja
i sve što me se dotiče u tom postojanju
samo je moj odraz u ogledalu i djelu
spram čovjeka i zemaljskog svijeta.

Rado bih porekla,
da sve negativnosti ovog svijeta
nisu samo moje
kao što bih rado potvrdila,
da je sve moje
što je dobro u ovom svijetu,
ali to ne bi bilo istina,
jer hoću s istinom koračati,
u ispravnom smjeru putovati
i kroz njenu koprenu gledati.

Ja jesam sve
što se u ovom svijetu događa
i vrijeme mi je,
već je krajnje vrijeme,
da popravim nastalu štetu
koju sam nesvjesno počinila
i da priznam i potvrdim svoje učešće
u kreiranju ovakvog stanja na Zemlji.

Neću više kriviti druge ljude,
vrijeme je da se prestanem negirati,
nego ću sebi iskreno priznati,
da sam jednako odgovorna
za sve što se na Zemlji događa,
upravo to ću svjesno učiniti
i u svakom iskustvu
nastojati bolji čovjek biti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.