POSPREMANJE UMA

08.05.2017.


slika: digital artist


Svjesna sam svog razuma
i odlučila sam se za pospremanje uma,
neka razum um svjesno nadgleda,
da vidim kako tada stanje uma izgleda.

Postala sam svjesna svoje intuicije
pa Um i Razum nadgledam sa te pozicije
u kojoj je Intuicija most do Razuma
gdje je mnogo više sporazuma.

Tada se zna sve što tko radi
i nema mjesta nikakvoj zavadi,
sve se jasno Umom razumije
što je dozvoljeno a što se ne smije.

E, da su me ovako učili moji preci
klanjali bi im se za mudrost svi sveci,
a ovako, pogrešno sam naučena
i nisam bila prava mudra svjesna žena.

Sad ću to mudro sve da popravim
i svoj život svečano ću da slavim,
posložit ću Um, Razum i Intuiciju
i postavit ih u prihvatljivu poziciju.

Pospremit ću Um kao švicarski sat,
neće me prepoznati ni sestra ni brat
kad svoj Um tako lijepo posložim
sa cijelim rodom i porodom ću da se složim.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.