MRŽNJA I LJUBAV

28.04.2017.


slika: digital artist

Mržnja i ljubav glođu se stalno
ni jednoj ni drugoj ništa nije ravno
svaka od njih na svoju stranu vuče
informaciju od danas, sutra i jučer.

Kako da ih pomirim, da mi je znati
pa da se ravnoteža među njih vrati
koliko god prednost ljubavi da dajem
u doticaju sa mržnjom kroz medije ostajem?

Informacije često govore o nesreći
a ja bih rado slušala o ljubavnoj sreći,
nesreća je uvijek samo mržnja bila
ljubav je sigurno nikad nije dvorila.

Što da radim, pitam se često
kako bi ljubav zauzela vodeće mjesto
koliko god se oko ljubavi trudim
sve se više nesretnim situacijama čudim?!

Mržnja svoje pipke ne povlači,
sukobi u svijetu sve su jači,
rat tamo, nemirno stanje ovamo,
a ja gledam nijemo i uzdišem samo.

Dok danju stihove o ljubavi pišem
mnogo lakše sa nesrećom dišem,
tako pozitivne frekvencije održavam
i mnogo mirnije po noći spavam.

Ma, stat ću ja mržnji na kraj
pa ću u svom životu stvoriti raj,
isplest ću ja pjesmom ljubavnu mrežu
i mržnju i ljubav stavit u ravnotežu.


27.4.2017.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.