SAMO BOG ZNA ISTINU

20.04.2017.


slika: digital artist

Sanjah noćas, da samo Bog istinu zna,
a istinu bih stalno htjela znati i ja
pa se svojim duhom dižem visoko,
da bolje vidim kroz svoje unutarnje oko,
pogledam iz visine dobro u srce svoje
i vidim koje sve istine u njemu postoje.

Bogu izvješće iz svog srca dajem
kako na Zemlji u životu opstajem
pa ako Bogu o istini dajem izvješće,
onda i ja u istini imam učešće,
i kako je onda samo Bog zna
kad san i javu o istini živim i ja,
to je pitanje na koje hoću odgovor,
da bi sa Bogom imala iskren dogovor.

Imam snažan osjećaj da istinu znam,
samo se od njene moći malo skrivam,
istina me ponekad jako boli
kad sebi kažem da srce ne voli
pa istinu skrivam od same sebe
bez ikakve stvarne potrebe.

Da, ali Bog tu moju istinu zna
i da samu sebe ponekad lažem ja
priznajem Bogu, da samo on zna istinu
i ja bih voljela dobro znati ovu osobinu
pa da Bogu bar budem slična,
a ne samo lažljivica obična.

Molim te, Bože, istini me nauči,
da moja malenkost lako razluči
što je ispravno, a što pogrešno
pa da sama sebi kažem utješno,
istini sam bar blizu često
neka uvijek ima u mom srcu mjesto.


19-04-2017.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.