LAŽ I ISTINA

30.03.2017.




slika: digital artist @Realengo

Laž i istina dvore se međusobno
sve u srcu primaju osobno,
Istina kaže: "ja sam kraljevna",
a laž joj prkosi: "ti si samo jedna,
a ja imam mnogo potomaka
koji će te dovesti do mraka."


Kao dvije sestre nesložne
jedna drugoj podložne
laž i istina se svađaju,
dok riječima pogađaju
svaku stanicu u tijelu
čekajući noć i zoru bijelu.

Srce nijemo tu borbu gleda
između njih stajati mu se neda,
ono i tako svoju istinu ima
u kojoj i laž ponekad štima.

Istina i laž
o, kakva je to životna draž,
neprestana borba
sa kojom se stvara pretvorba
plusa i minusa,
neukusa i ukusa.

Volim svoju laž i istinu
i svaku drugu osobinu
sa kojom životnost gradim,
dok se izdahom i udahom sladim.

Dobro došle laži i istino,
i sve i jedna druga osobino,
sve vas volim i srcem želim
sa svakim vas životom dijelim,
uvijek vas držim u ravnoteži,
da mi ni jedna ni druga ne bježi
i jednu i drugu volim vas snažno
sa vama se i ja osjećam važno.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.