JA SAM PLANETA ZEMLJA

28.03.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist


Ja sam Zemlja planeta,
majka zemaljskog svijeta,
svakog atoma i minerala
koji biljni svijet stvara,
svake životinje i biljke
što mijenjaju svoje oblike,
svake životinje, čovjeka i cvijeta
vlasnica sam vremena i cijelog svijeta.

Ja sam planeta i zraka
Svjetla, dana i mraka,
izvora, potočića i rijeke,
mora, oceana i obale daleke,
livada, šuma, gora i palnina
Bože mili, koja li je to milina,
izražavam se u toliko oblika
živim život pun neprilika i prilika,
razvijam se u svome krugu
od obitelji, okoline, do druga drugu.

Planeta Zemlja sam ja
i cijeli kozmos za mene zna,
kako je lijepo moje svjetlo plavo
i koliko zrači veličanstveno i zdravo,
komuniciram lako na sve strane
praćena vrlinama, uspavljujem mane,
zdrava sam, snažna i lijepa
za svako biće i čovjeka,
svaka moja velikodušna zraka
ljubi svoju djecu kao idealna majka.

Ja sam planeta Zemlja, cijeli život stvaram
ostavreno održim pa ga razaram,
da bi opet neki novi životni oblik rodila
i veličanstvenost njegovu neprestano dvorila.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.