SPOZNAJA ŽIVOTA

20.03.2017.



slika: digital artist


Što je život, svjetlo ili tama,
zašto se ovoliko osjećam sama,
tko je on i zašto me zeza
zašto ni od kakvog iskustva ne preza,
sve bi on htio da iskuša
ili ga to na iskustvo tjera duša,
hoću sve o životu i iskustvima znati,
tko li mu je otac, a tko mu je mati?

Hoće znati cijelu povijest i više od toga,
sve od malene amebe do velikog Boga
tko je veći, Bog ili ameba i sve znati hoće
što mu za svako iskustvo treba.

Pitam kozmos da mi kaže
i neću pri tom da me laže,
da li se život iz zraka rađa
ili ga donosi morska lađa?

Upoznati vatru njegovu hoću
kako djeluje danju, a kako noću,
zašto ponekad moje tijelo spava
i gdje se nalazi Božja glava?

Zašto diše tijelo moje
i zbog čega iz njega zrače boje,
je li moje tijelo cvijet,
neka relikvija koja sačinjava svijet,
hoću saznati gdje li su mi korijeni
da li se život udaje i ženi?

Što Zemlja životu i kozmosu znači
i kakvu energiju ona zrači,
na sva ova pitanja odgovore hoću
i želim stvoriti kristalnu čistoću,
da moj život konačno car bude
za sve životne oblike i sve ljude,
a ne da mi nepoznato caruje,
dok usporedo sa mnom vibraciju ostvaruje.

Hoću znati,
hoću imati,
hoću htjeti,
hoću smjeti,
hoću uzeti,
hoću dati,
hoću čisti zrak udisati
i hoću slobodna biti!



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.