POZITIVNI POJMOVI

05.02.2017.



slika: digital artist

pjesma je napisana: 17.04.2013.


Kakvi su unutarnji dojmovi
kad mi se spomenu pozitivni pojmovi,
Na prvu, svjesno pojma nemam
kakvu memoriju u sebe spremam?!

Pozitivni mi pojmovi nekako bježe
kad unutarnje impresije bilježe
i kao da ih nisam potpuno svjesna
nutrina mi za njih postaje tijesna,
kao da ih u sebi zadržati želim,
možda ih zbog toga rijetko dijelim
u svakodnevnoj komunikaciji
kad se obraćam ljudima u nekoj situaciji.

Sad kad sam poneki pojam osvijestila
u sebi sam odlučno riješila
otkad svjesnije razmišljam o njima
iskreno ih želim dijeliti sa svima,
a za ovo mi treba znanje
i, Boga mi, i samopouzdanje.

Blagoslov je prvi među njima,
šaljem ga poznatima i nepoznatima,
istina odmah iza zahvalnosti slijedi
bez nje ni jedan pojam ne vrijedi.

Zdravlje svakom čovjeku želim
šaljem ga iskreno srcem cijelim,
tu i zadovoljstvo odmah dodajem
ponekad mi fali, rijetko priznajem.

U sebi duboko zahvalnost osjećam
nekako milo predosjećam
vrlo mi je važno,
da energija zahvalnosti djeluje snažno.

I priznanje za djela nekad mi treba
neka dođe barem u kiši ss neba,
tu bih još i vitalnost dodala,
a ovu dosadašnju zabadava bih prodala.

Dobrotu isto odmah bilježim
od nje neću nikako da bježim,
a o sigurnosti što da kažem
htjela bih sa njom da se potpuno slažem.

Objeručke ljepotu prihvaćam
intuitivno shvaćam
mnogo je ima svuda
i kad god pođem kuda
mudro ću je nositi sa sobom
dijeliti je sa svakom osobom,
bez obzira kakva ona bila
i kakva je njena pozitiva.

Pozitivni pojmovi lijepo mi zvuče
koristit ću ih u kući i izvan kuće
svakog dana ću ih učiti,
jer hoću snažno pozitivna biti.

To je moje puno pravo,
a to mi je i za tijelo i dušu zdravo,
učena sam odavno
da je tako ispravno.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic3.php

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN kod NSK RH 978-953-8100-20-8

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.