,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/angelica" />

+ANGELICA+ photo blog

ČIN POSVETE SVETOM MIHAELU ARHANĐELU; Plemeniti kneže svih anđeoskih korova i cijenjeni vođo vojske Gospodnje,gorljivi ljubitelju Slave Gospodnje i strahu pobunjenih anđela,ljubavi i slasti dobrih Anđela,SVETI MIHAELE ARHANĐELE.želeći biti u broju tvojih štovatelja,danas Ti se u potpunosti predajem.Stavljam sebe samoga,svoj posao,svoju obitelj,prijatelje,i sve što mi pripada pod tvoju zaštitu.To što nudim je vrlo malo,budući da sam ja jadni grešnik ali,molim Te,Ti nagradi ljubav moga srca.Sjeti se,da sam od danas pod tvojom zaštitom,te moraš biti uza me za cijeloga moga života.Pribavi mi oproštenje mojih brojnih i teških grijeha,daj da od srca ljubim svoga Boga i dragog SPASITELJA ISUSA KRISTA,moju dragu MAJKU MARIJU,sve ljude i moju braću koji su j u b lj e n i od OCA, a o t k u p lj e n i od SINA.Isprosi mi milosti koje su mi potrebne da bih zaslužio krunu slave.Brani me uvijek od neprijatelja moje duše a posebno u zadnjem trenutku mojega života.Daođi tada,o slavni Arhanđele.pomozi mi u borbi i odagnaj daleko od mene u ponor pakla onog oholog anđela kojega si pobijedio u nebeskoj borbi.Predstavi me tada,pred prijestoljemo Božjim da bih mogao.s tobom SVETI MIHAELE i sa svim anđelima,pjevati hvalu,čast i slavu Onome koji vlada u vijeke vijekova.Amen! ChristianRock.net ChristianHardRock.Net CMRadio.Net - The Best Christian MusicCM.celtic.radio

20.07.2004., utorak



















































- 23:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sveti Mihaele Arhanđele,brani nas u boju da budemo spašeni na posljednjem sudu





samo klikni na ovu tajnu

www.omegarock.com/catholic rock radio

http://rat.blog.hr/dizajn blogova

Linkovi