< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv









NISTE SIGURNI DA JE VAŠA SIMPA ONA PRAVA...??? KLIKNITE OVDJE PROVJERITE TKO JE ONAJ/ONA PRAVI/PRAVA




blog na kojem mislim pisat sve kaj mi padne na pamet


EVO VAM SAT,TAK DA UVJEK ZNATE KOLKO JE SATI


Created by Crazyprofile.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moji banneri:
Image Hosted by ImageShack.us
by:
NiKoLiNa



Image Hosted by ImageShack.us
by: NiKoLiNa

o meni...

Image Hosted by ImageShack.us
ime:anđela
god:12
from:pregrada u zagorju
naj frendovi/frendice:martina kurko, nina, lana, jana, emil, fifi, jurica s., matija p....
volim:puno tog (jednog dečka,sletkiše,frendice i frendove.......)=)
ne volim:umišljene ljude,laži,dvoličnost...(sve loše stveri)
naj predmet:tjelesni
najgori predmet:tehnički
hobi(ji): nogomet,rukomet,badminton,rolanje...
kućni ljubimci:2 zlatne ribice
slušam: sve osim zagorca i limara,a nisam luda za narodnjacima
ljubavni status:ludo zatreskana u jednog plavo - smeđeg dečka...
braća:1 brat (nikola)
hobi(ji):nogomet,rolanje...

moja e-mail adresa: andela.buri@yahoo.com
pišite mi!!!!!!!!

mAlO sLiKiCa
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

blogovi koje čitam

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

veky

marta

2rukometaša

tamy-zakon

tiny i nina
martina kurko(kurky)

adrijana

daniel825

kike

pogledajte ih i vi!!!


blog s dizajnovima:

nina i lidija dizajni



OLUJA SA SJEVERA:
Moj najdraži Splite
Ja san sinoc snija
Stadion Hajduka
Da je poletija

Leti je po nebu
Ka leteci pijat
I sa njin san iša
Po svitu navijat

I sa njin san iša
U buducnost svuda
Di je Hajduk cini
Nogometna cuda

Po cilon svitu
Sa njin san se puva
Sveti ga je Ante
Iz Poljuda cuva

Ja Hajduka volin
Najviše na svitu
Jedino je srce
Ca kuca u Splitu

Zbog njega mi glava
Vec odavno sida
I pape i dida
Bili su Torcida

Naprid Bili
Moje srce tuce
Naprid bili
Uz tebe san Hajduce

ROBBIE WILLIAMS- ANGELS

I sit and wait
does an angel contemplate my fate
and do they know
the places where we go
when we´re grey and old
´cos I´ve been told
that salvation lets their wings unfold
so when I’m lying in my bed
thoughts running through my head
and I feel that love is dead
I’m loving angels instead

and through it all she offers me protection
a lot of love and affection
whether I’m right or wrong
and down the waterfall
wherever it may take me
I know that life wont break me
when I come to call she wont forsake me
I’m loving angels instead

when I’m feeling weak
and my pain walks down a one way street
I look above
and I know ill always be blessed with love
and as the feeling grows
she breathes flesh to my bones
and when love is dead
I’m loving angels instead

and through it all she offers me protection
a lot of love and affection
whether I’m right or wrong
and down the waterfall
wherever it may take me
I know that life wont break me
when I come to call she wont forsake me
I’m loving angels instead

ROBBIE WILLIAMS - FEEL


Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I’ve been given.

I sit and talk to god
And he just laughs at my plans,
My head speaks a language, I don’t understand.

(chorus)
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

I don’t wanna die,
But I ain’t keen on living either.
Before I fall in love,
I’m preparing to leave her.
I scare myself to death,
That’s why I keep on running.
Before I’ve arrived, I can see myself coming.

I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

And I need to feel, real love
And a life ever after.
I cannot get enough.


I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in,
I got too much love,
Running through my veins, going to waste.

I just wanna feel real love,
In a life ever after
There’s a hole in my soul,
You can see it in my face, it’s a real big place.


Come and hold my hand,
I wanna contact the living,
Not sure I understand,
This role I’ve been given

Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.


malo slikica

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

© život je kao bombonijera...(nikad neznaš što ćeš dobiti)



boook...*=)

još sam 2 dana...i škola je gotova......
danas smo prva va sata gledali film spiderman 2 na hrvatskom...kaj se mene tiče.super,važno da niš ne zapisujemo...treći sat smo imali matišu i radili smo analizuispita, a i zaključila mi je 5!!!još mi sam treba hrvatski zakljuit i to je gotovo...de sam stala??a da,četvrti sat i peti smo imali vjeronauk...s tim da je četvrti sat zaključivala,a peti nas je pustila van...pošto nisam imala njemačkog,a nana(moja teta)me je dopljala doma,došla sam već u 12...zadače nemam niš,pa se dosađujem...
danas budem valjda išla nenina rođendan,pod večer...
dole su vam moji bratiči(luka i karlo),blizanci,alnisu slični ni po čemu,s kojima nikad nije dosadno oni idu u razred a delaju takve gluposti da meni nikad nebi pale na pamet...npr.jedamput su,kad je njihova mama otišla u šumu,uzeli tatin sprej iz sobe i našpricali cjelu sobu,to im nije bilo dosta,pa je karlo(on je malo življi)još malo i onda je po zidu,pa su ostale mrlje...pošto njihova baka živi ispod njih,došla je gore pogledat kaj rade...nda ju nsu pustili usobu,al nije niš skužila...kad je ona prešla dolje,smislilisu plan:
krlo je otišo po detrdžent,a luka dole...pogodite kaj je luka napravil???!!!zaključal je baku u kuču,da nije mogla van...kad se vratil gore karlo je taman natočil vodu u zdjelu,da bi oribal zad,i tak oni krenu ribat zid,al su prejako,pa su izbjelili boju(bila je zelena)...za to je vreme baka izašla kroz prozor i kad su čuli da dolazi,sakrili su zdjelu s vodom pod jastuk...kad je bka došla u sobu,oni su se pravili da se ništnije dogodilo i baka nebi skužila,da jastuk nije premočil...pa su onda dobili kaznu...

ovaj post je više bila dogodovština mojih bratiča,al...

ajd bokkkk...*=)


18.06.2007. u 13:47

|komentiraj(11) | printaj| # |






<< Arhiva >>