Death of an Angel

subota, 24.02.2007.

Signs of weakness

Prijateljicu?! – probudila me Michaelina dernjava. Okrenuo sam se prema njoj i spremno je dočekao u zagrljaj. Nagnula je glavu na moje rame i tiho ponovila: „prijateljicu'“ Okrenuli smo se jedno prema drugome, pogledi su nam se sreli... Nakon desetak sekundi odgurnuo sam ju od sebe, nagnuo se na zid i zatvorio oči. Bijela krv anđela počela se mješati s crvenom demonskom, ledeni karakter anđela počeo je popuštati nad vatrenim demonskim. Uspio sam se oduprijeti prvom iskušenju, ali koliko još, koliko ću još iskušenja preživiti dok ne popustim. Nisam mogao protiv jednostavnog zakona fizike: vatra otapa led

Evo mene nakon dugo dugo vremena. Nije da nisam imao inspiraciju za pisanje, nego jednostavno nisam imao vremena, zaokupljenost školom, počeli su mi nogometni treninzi... itd.

Ali kako bi rekli: "forget about the past for that it has gone, don't look into the future for it is yet to come, live in the present and make it so beautiful that it will be worth remembering"

pa da vidimo šta ima u mojoj sadašnjosti - prvo, bolestan sam, temperatura 39, doma sam po cjele dane, dosađujem se i tako... a najgore mi je što ne mogu na treninge, na utakmice... ah ma bit će bolje
ajd ljudi uživajte mi, budite ljepi, zdravi, pametni... pozz!

24.02.2007. u 20:45 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

death of an angel

fallen angel

my favorites

http://somewhere69.blog.hr/
http://luckygirl.blog.hr/
http://lollla.blog.hr/
http://lejaaa.blog.hr/

finte by Nina & Mario

sve finte su registrirani zastitni znakovi®, te su zasticene copyrightom©, zabranjeno je svako kopiranje, umnozavanje i koristenje bez dopustenja

to je to
uUuUu
cooL
ah..
prejako
mda
khm
ups
=)
cudna biljka
fiju-fiju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAME: MARIO
US ARMY
BLOOD TYPE: AB+
DOB: 07/04/1990
SNIPER CORPS DIV. 6