Death of an Angel

ponedjeljak, 20.11.2006.

Wellcome to Hell

S vlaka sam sišao ravno u gužvu i odmah izgubio Mihaelu s vidika. Krenuo sam kamo i ostali, ravno, prema velikom crvenom zastoru. Zastor se maknuo i izašao je on, crna duga masna kosa, male crne oči, zaogrnjen crvenim plaštom koji mu je padao ispod koljena. Napokon je progovorio: "Ne znam i ne zanima me zašto i kako ste ovdje, isto tako ni vas to nebi trebali biti briga. Trebati znati samo jednu stvar, jedini kojeg ovdje slušate sam ja..." - hrabre riječi, učinkovite, a ipak sve u svemu loše. Odmah sam pomislo što si ti meni da bi te ja slušao. Ali koliko god on loše govorio, i koliko god se meni ne sviđao imao je autoritet i nitko ga nije mogao dotaknuti... U takvim mislima prekinuo me nježan dodir njezine ruke, okrenuo sam se i u ocima joj ugledao zabrinutost. Rekla je samo: "Brže. moramo otići odavde..."

Uh malo sam produžio priču. Ali dobro, sve bolje mi ide. Bar ljudi tako kažu... Kažu mi da sam pjesnička duša, a knjigu iz hrvatskog jezika nisam nikada volio, jednostavno je preteška za nositi, čitati i tako... Ali zato sam likovni uvjek volio :D, nositi samo kistove u školu i crtati sat i po... prejako (kako bi rekle moje dvije najdraže cure=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A nije me baš volja pisati o školi... O ljubavi?! Necu ni to, samo zalost, a jebiga sta ces, kad nije bolje... Pokusavam nesto s jednom curom, sad ne znam koliko je to pametno... A ustvari možda i je pametno - uvijek moze uspjeti, nikad se nezna... Kako bi rekli "nada umire posljenja"
Ali meni se do sad češće događalo ono "nada je kurva"...

A ljudi pozdravljam vas, uživajte koliko možete, ja znam da hoću!

20.11.2006. u 20:20 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

death of an angel

fallen angel

my favorites

http://somewhere69.blog.hr/
http://luckygirl.blog.hr/
http://lollla.blog.hr/
http://lejaaa.blog.hr/

finte by Nina & Mario

sve finte su registrirani zastitni znakovi®, te su zasticene copyrightom©, zabranjeno je svako kopiranje, umnozavanje i koristenje bez dopustenja

to je to
uUuUu
cooL
ah..
prejako
mda
khm
ups
=)
cudna biljka
fiju-fiju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAME: MARIO
US ARMY
BLOOD TYPE: AB+
DOB: 07/04/1990
SNIPER CORPS DIV. 6