ljubavne porukice

sretanJa inače jako volim te ljubavne porukice pa sam ih odlučila podijeliti s vama.Imam ih puno, ali ja ću staviti samo one koje se meni najviše sviđaju.Nadam se da vam se budu svidjele i možda će vam koristiti za nešto, za poslat dečku ili curi koju volite!!! yescerek

Oči su ti umorne kao da si plakala,
usne su ti crvene kao da si ljubila,
ne laži malena,nisi ga preboljela,
ostao je trag koliko si ga voljela......


Ne daj da se gasi naša ljubav,
ne daj da se ruše naši sni,
počnimo ljubavi iz početka,
ponovno zagrli me ti.


Ne traži da Sunce uvijek sja.
Ne može, postoji noć!
Ne traži da čovjek vječno živi.
Ne može, postoji smrt!
Ne traži od mene da ne volim.
Ne mogu, postojiš ti!!



Ne znam kako da pobjegnem od sna,
i ne znam voli li te itko kao ja,
ali ne bi ova noć tako boljela....
da te nisam voljela!!



Neki dani su duži od drugih dana,
neko vrijeme je bolje od drugog vremena,
neki snovi su ljepši od drugih,
a moj najljepši san upravo čita ovo!!!!



Nezdravo, neshvatljivo, potpuno, nezamislivo,
nemoguće, ludo, nenormalno, čarobno,
čudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno
mi nedostaješ!!!!!!!!



Noćas sam sanjala anđela
kako ljubi moje usne na kiši,
noćas sam se vidjela u
zagrljaju daleko odavdje,
noćas sam sanjala TEBE!!!!!



Ponekad mi toliko lutaš mislima
pa se pitam kako te noge ne
zabole!!!!!


Svi su mi rekli da te zaboravim,
ali mi nitko nije rekao kako!!!!



Tražila sam neke druge oči
ljepše nego što su tvoje,
ali kako da ih nađem
kad takve oči ne
postoje!!!!!!!!!!!!!



Voljeti nekog, a ne biti s njim,
je kao biti kažnjen,
a ne biti kriv!



Znam mali moj da si daleko od mene.
Znam ja to, ali zašto me onda
tvoje oči na svakom koraku prate????




Ako me ikada zaboraviš,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikada ne zaboravljaju
one koji su ih zaboravili!!!!!



Ako se ikada poželiš javiti,
javi se,
sve je ostalo isto i broj i adresa....
samo mi je ime promijenjeno,
jer otkad si ti otišao
iz mog života,
moje ime je tuga.....tuzan




Eh da mogu, u sitne sate,
kada me misli navedu na te,
da tiho,nečujno,
svratim i tebi se za
ljubav obratim.



Hej ljubavi u dalekom gradu
čuvaj mi se da te ne ukradu,
čuvaj ljubav da nam ne uvene,
čuvaj sreću za tebe i mene!!!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa Schwabica

život jedne tinejđerice

rolleyessretanbelj
Ovaj je blog nastao skroz slučajno, nisam uopće imala namjeru pisat blog, ali sam po netu nešto tražila i slučajno sam našla blog svog dečka pa sam došla na ideju da ga i ja napravim i eto ga.....
U svom blogu ću najviše pisat o svom životu koji nije baš nešto zanimljiv, ali eto kaj mogu kad je tak.tuzan
Free Image Hosting at www.Im<a href=Free Image Hosting at www.Image<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.usShack.us" />ageShack.us" />

hello =)

komentirajte molim vas. blog nije bog zna što jer ja sam u tome još amaterka, ali kad skužim kak se stavljaju slike i to sve onda će biti super. a do onda nažalost bude ovak ružan, ali ja ću se potrudit naučit što prije stavljat slike i ostalo kaj je potrebno za imat supach blog. kissach
Free Image Hosting at www.ImageShac<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us>k.us" />

nedjelja, 03.02.2008.

moj današnji dan

cryDanas mi nije baš neki dan, onak...ništ posebno!!! Jučer sam imala prvu svađicu s dečkom.NIje bila velika, ali svejedno. Posvađali smo se zbog mojih gluposti.Šta god bi on reko, ja sam to njemu nabila na nos ko da me vrijeđa, a on nije uopće to tako mislio i onda se malo naljutio na mene, ali ja ga ne krivim, naljutio se s razlogom.On bogec ni kriv ni dužan ja njega napadam.tuzan
Fakat sam bila totalna glupača.Sreća da je on tak dobar pa mi je oprostio to. Još se on meni ide ispričavati, a ja za sve kriva. Ali dobro sad smo to riješili i ja se nadam da se to nebude više ponovilo.Tj ne nadam se nego znam jer sam obećala sama sebi da nebudem to više radila.yesyes
i tak.....kaj da vam još kažem???? danas su maškare i sad je tu bio jedan mali zamaskiran u pingvina. Baš je bio sladak. thumbuphehe
neznam kaj da vam još pišem pa ono....idem!!!!
kissach
ciao wavewavewavemahmah



| Komentiraj (12) | Printaj | !#! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.