Samoća
blog Layouts

blog Layouts


Samoća je poput kise,
U veceri iz mora se dize,
Iz ravnica pustih I dalekih stize,
Ide u nebo, gdje je uvijek ima.
I tek sa neba pada po gradovima.

Pada prije neg svijetlost je izasla,
kad ulice se okrecu spram zore,
I kad se tijela sto nisu nista nasla,
Razocarano dijele puna mora,
I kada ljudi sto od mrznje gore,
U postelji jednoj moraju da noće.

Tad dolaze valovi samoće…

ANGEL0000

22.06.2006., četvrtak

razočarana:((

hrvatska
hej people...evo užasno sam razočarana našm današnjom tekmom....stvarno smo užas....nemogu vjerovat da smo popušili....noužasno smo igrali...užas!!!!!
sad kad je hrvatski ispala navijam za BRAZIL!!!oni me barem neće razočarat kao ovi naši....layout for myspace

layout for myspace

a i imam šta gledat dok igraj...onaj KAKA' Free Image Hosting at www.ImageShack.usje pre dobar....pre pre dobar.........cerekcerekcerekblog layouts

blog layouts



Inače nisam baš neki ljubitelj nogometa...ali ovi zadnjih par dana sam ludaaaa...sve tekme gledam.....ne znam šta me puklo

- 23:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
image hosting

image hosting


Na ovom blogu ću pisat o čemu god me pukne,zato poštujte moje mišljenje i ostavljajte komentare....


Free Web Counter

hit Counter


Image Hosted by ImageShack.us
About me
image hosting

image hosting



Ja sam jedna obićna cura koja će u ovom ćudnom virtualnom dnevniku pisat o svojim neobićnim zgodama.
Ja sam za vas Angel000....


Image Hosted by ImageShack.us