Samoća
blog Layouts

blog Layouts


Samoća je poput kise,
U veceri iz mora se dize,
Iz ravnica pustih I dalekih stize,
Ide u nebo, gdje je uvijek ima.
I tek sa neba pada po gradovima.

Pada prije neg svijetlost je izasla,
kad ulice se okrecu spram zore,
I kad se tijela sto nisu nista nasla,
Razocarano dijele puna mora,
I kada ljudi sto od mrznje gore,
U postelji jednoj moraju da noće.

Tad dolaze valovi samoće…

ANGEL0000

18.06.2006., nedjelja

TIHA PATNJA

noTi si moja tiha patnja
Od onog dana kad sam te upoznala...
Ne mogu više prestati misliti na tebe
Jer sve moje misli usmjerene su na tebe....
Onog dana kad si mi prišo
I upitao me glupu sitnicu
Vrijeme za mene je stalo,
A srce jako je kucat počelo....no

noNisi se dugo zadržao...
Ubrzo si otišao....no

noOd onog dana ja više nisam ista,
A ti si mi stalno u mislim...
Znam da to nije obostrano...
Vjerujem da me se nikad i ne sjetiš
I da sam za tebe samo običan prolaznik u tvom životu...no

noTako si mi se zarezao u sječanje i u srce....
Možda i nisam zaljubljena,ali želim te....
Bojim ti se prić jer se bojim poraza...
Moje srce to ne bi preživjelo...
Bolje je da nikad i ne saznam to...
Ovako barem mogu maštati...
A često te i sanjam...
A ujutro kad se probudim nadam se da je to istina,
ali shvatim da je to ipak bio samo san....no

noNakon tog susreta više se nikad nismo ni vidjeli ni pričali....
Pokušavala sam te izbaciti iz glave drugim muškarcima...
Ali to nije uspijevalo...no

noNakon nekog vremena kad sam te počela zaboravljati,jer te dugo nisam viđala ponovo si se pojavio u moj život...
Ali ovaj put nije bilo samo prolazno...
Družili smo se češče,a ja to nisam željela...
Znala sam da ću opet poludit za tobom...i znala sam da će to naše druženje prestati...
I opet će se ponoviti priča od prvog puta...
Ti češ otić na jedna, a ja na drugu stranu...
Nikad više nećeš se ni sjetit mene, a ja ću na tebe mislit stalno...no

noZnam da češ mi uvijek biti u mislima kao jedna jako draga osoba,
Ali isto tako ostat ćeš u mojim sječanjima kao tiha patnja za koju nitko ne zna...no


- 22:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
image hosting

image hosting


Na ovom blogu ću pisat o čemu god me pukne,zato poštujte moje mišljenje i ostavljajte komentare....


Free Web Counter

hit Counter


Image Hosted by ImageShack.us
About me
image hosting

image hosting



Ja sam jedna obićna cura koja će u ovom ćudnom virtualnom dnevniku pisat o svojim neobićnim zgodama.
Ja sam za vas Angel000....


Image Hosted by ImageShack.us