srijeda, 23.07.2008.

Jubilarni 100.

*mogu reći da sam barem na pravom putu da to pokušam biti ili se mogu barem pokušati približiti tomu

*kopanje rupe usred šume,slušanje Sentenceda i ispijanje hektolitra pive

*moj život je moja stvar

*U protekla 2 mjeseca petak je nekak postao naš dan i to je jednostavno fenomenalan osjeća

*(I was) so tired of chasing that person who made me feel loved

*uletjela sam među zvijeri i prošla bez vidljivih ozljeda...no da,ostala je jedna...skrivena

*dopuštam nekome drugome da mi ugrize usnicu i obori me sa nogu osmjehom

*it's times like these you learn to live again

*iskreno se nadam da će sretni pivopija dobiti svoju dozu ludog Kaltenberga

*Razapni nečije srce,otvori ga,što ćeš pronaći?Tragove drugih...

*Ponekad životom prostruji netko tko nam treba,a nie moguće da je dio našeg postojanja,nas...kako potpuna suprotnost može biti dio mene?

*ne želim sjediti pokraj tebe kad on uđe jer je teško izdržati taj hladni pogled

*jer će tu biti ON koji će stati pokraj mene i moći ćete misliti da sam slaba i da mi treba netko drugi da me brani,ali ne,to neće biti razlog...on će stajati pokraj mene jer će to željeti

*al' nekako najviše me boliš ti

*mudra osoba je pitala znaš li ti uopće za gazove?! ..A tajne prolaze kroz noć?ti si...pokazao si da znaš...pokazao si da možeš uzeti me za ruku i povući i tako si me fascinirao...

*hajde ti si mene povukao u suprotnom smjeru...sad kreni samnom,nej mi tu stajati i gleati u prazno...

*kraj jedne ere...

*nosi i uspomenu na pogled,dodir i nezaboravni poljubac sa neopisivom čežnjom za svakim novim...

*Although you're gone in memories you shall live on

*Look for something left in this world

*nikad se zapravo ne zna kamo nas vražiji život nosi

*Vrati me i ti povuci natrag izrečeno...reci da je alkohol,tuga,noć...reci bilo što...molim te...

*to je osoba koja se trudi biti osoba u punom smislu te riječi,prolazi kroz život učeći o njemu ali i provodeći ga u praksu makar to značilo da će pasti i izgubiti apsolutno sve,također poučavajući i mene o stvarima koje mi daju prije svega utočište

*Give your trust to me and look into my heart and show me,show me what you're doing

*ukratko je,život je bolest,prenosi se spolnim putem i uvijek ima smrtni ishod...

*And with each drop of blood we bleed because of this
something so precious dies and it feels it really is...

*Ne nisu,nisu ni pomislili da postojiš

*Oh, love ain't no stranger

*budućnost ne nosi taj sarkazam koji mi je prirastao srcu,ni dugačke rasprave o stvarima koji jedino nas dvoje iskreno razumijemo,ona ne nosi budućnost kakvu trebam...budućnost ne nosi tebe...ne na način na koji te ja trebam...

*...i onda se sve karte ispremješaju...a ti sjediš i gledaš...i ne znaš što bi...okrenuti se i krenuti dalje,ali kako kad...
You are on every face I see
On the street of dreams

*U spoznaji o smrtnosti leži sva ljepota i tuga ljudskog postojanja...

*neću popravljati stvari...popravit ću sebe...

*jedan strogi pogled plavih očiju prepun nevjerice na moje riječi slobodna sam,vraćam svoju volju,svoj život

*strah koji me prožeo dok smo se vozili Hitnom pomoći je bio ogroman i ne mogu ga ni racionalno objasniti...stvari su otišle k vragu...zauvijek...

*there is a wise man in every fool...rekao je dobar prijatelj....i bio je u pravu...

*nisam ekstremist,feminist,anarhist nisam ništa od toga iako sam sve po malo

*i stoga dok stojim još uvjek na vražijem peronu jer vlak koji me treba odfurati dalje kao po običaju kasni...moram se naviknuti na neke stvari na koje sam se trebala naviknuti još odavno,al jbg barem se trudim

*o kako ja volim griješiti...tako uviđam da sam barem živa

*jedino što je ostalo
cvetovi maka crvena ...

*grozno...postoji mogućnost da ću završit u npr.zatvoru(ili umobolnici)

*tako da se prepuštam po tko zna koji put jedinom pravom utočištu-glazbi

*Prije par dana jedna od mojih najbližih osoba u životu je pokušala počinit samoubojstvo,prijateljica se predozirala sa tabletama

*Yes, there are two paths you can go by, but in the long run there's still time to change the road you're on.

*...a njegove će i dalje ostati hladne,plave,stroge i dalje neće razumjeti ništa ....There walks a lady we all know

*now every single cloud becomes a raging storm
as I go seeking for the one I used to live for'

*opet je počela padati kiša...možda ona odnese ovo što se dogodilo...ja ne tražim ništa...nikad ni jednom jedinom riječu te nisam tražila da budeš pokraj mene..

*zašto si se usudio upetljati u moje misli na taj način?

*my thinking is derailed...I'm tied up to the tracks...the train of consequences...there ain't no turning back...

*ljudi nisu potpuno dobri,nisu ni potpuno zli,ni nebo nije uvjek isto i na njemu se odvija konstantna borba

*ja mrzim razmišljat o hipotetskim situacijama,loša sam u matematici,ne želim računati...I've found safety in this loneliness but I can not stand it anymore

*So que será
Let's go sailing on
There's a wise man
In every fool

*i taj tvoj indifernetan pogled zbog kojeg nikad ne znam na čemu sam...
closing your eyes to disappear
you pray your dreams will leave you here
but still you wake and know the truth
no one's there

*na kraju svega stvari ostaju onakve kakve jesu...Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning to dance in the rain...

*Strength is nothing more than how well you hide the PAIN...

*odgovor je opet isti...The lesson's mine to learn

*dvije tako različite sudbine...I will meet you in the next life, I promise you....where we can be together, I promise you...I will wait till then in heaven, I promise you...I promise, I promise...

*snovi trebaju postojati,ali nikako se ne smiju svesti na jedan san...ne bih htjela da moja djeca jednom imaju samo jednu soluciju,ne jer smo mi odgovorni za stvari koje se događaju...
I'm just a dreamer
I dream my life away oh yeah
I'm just a dreamer
Who dreams of better days

*ako sad popustim i dam tiranima dio svoje volje okupirat će mi cjelu dušu,malo po malo sve će mi oduzeti...

*Beware what stalks you in the night
Beware the she-wolf and her bite
Her mystic lips tell only lies

*ne,samo moja sušta duša koja se utopila u svemu ovome...ali sinoć sam poslušala otkucaj drugog srca i pokazalo mi je nešto...smjer,nadu,ne znam,ima nešto vrijedno pažnje,ovaj put sam to uhvatila prije drugih...

*strast je bitna za sve...to je neosporiva činjenica...ljudi koji nose strast u sebi mogu puno toga...mogu stvarati i razarati...

*Pieces of a dream...

*ponekad želimo zadržati nešto/nekoga ali nam okolnosti to ne dopuštaju...ponekad mi sami sebi to ne dopuštamo...

*a šta ćeš,život je takav...jedan dan si super,dugi nisi,treći si mrtav,četvrti si opet živ i tak cjeli tjedan,pa onda tjedan za tjednom i na kraju umreš,a baš morbidne ideje taj život...još jedna od morbidnih ideja je da samo u grobu nema snova

*I'd like to watch you sleep at night
to hear you breathe by my side
And though sleep leaves me behind
there's nowhere I'd rather be....

*i tak mi je dan započeo na poseban način...iako je bilo vani poprilično oblačno,a moja vijetnamka je na pranju stoga sam morala uzeti samo poprilično laganu duksu...a ne znam,dan je poseban....

*Where I go I do not know,
I only know the place I've been
Dreams they come and go, ever shall be so
Nothing's real until you feel

*Iako mi neki u zadnje vrijeme spočitavaju da sam postala pre-popustljiva što se tiče nekih stvari,tj.da sam se promjenila i da više nisam onaj zadrt tronogi trolll koji je uživao u beskompromisno zaglušujućoj glazbi i hektolitrama pive,pa mogu vam reći:fuck off,kao drugo:nije me briga,a kao treće:prvo i drugo skupa...sve u svemu...odoh sad...

*Iste greške ne rade se dvaput stoga je vrijeme da ja poslušam isti savjet

*(She isn't real, I can't make her real)
(She isn't real, I can't make her real)

*jutros nastava:1.sat nisam imao,2.pita ženska fiziku i mene preskoči,nak inače bi bilo gusto...3.sat iamo kemiju-opet pita,jeeej i mene opet preskoče...4.sat i 5. porodiljstvo...ahem,nie me preskočila,dapače morala sam pedagogici radi ponašanja i tak naime ipak ne smijem lupkat kao manijak po stolu ritam iz Seek and destroy,a nak,jao,jao

*Danas je jedan od onih dana kada ne želim više disati...raspoloženje mi često varira,no danas je gore nego inače.

*Peace sells... but who's buying?

Image and video hosting by TinyPic


01:17 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>