ponedjeljak, 07.07.2008.

Sladoled i alkohol...balada o slomljenim srcima i glupim muškarcima...

Prije nekoliko stotina godina u tadašnje doba zvoni prastari SimensC60 sa nekom prastarom rock melodijom,javim se,a sa druge strane tadašnja također sad već prastara ex frendica grcajući izgovara-Neno prevario me,smrdljivi kreten me prevario sinoć,šta ću sad?...Ja kao i uvijek odgovaram-Ništa,dođi k meni i riješit ćemo to.I nakon nekih 10-ak minuta na kućnom pragu mi stoji rasplakano,mrljavo od suza i bala plavokoso,zelenooko iskomirano biće i što ću neg po nekoliko kg-a sladoleda i mali rum.Nakon sati i sati ispovjesti i razgovora dolazimo do zaključka da sladoled i rum u pravoj dozi i omjeru sa dobrim starim razgovorom liječi i najgore rane.Prije nekoliko tjedana zvoni sad već ne baš toliko novi Sony Ericsson Z550i sa ne baš tako novom Unnamed feeling od Metallice,javim se,a sa druge strane sadašnja poprilično mom srcu draga frendica grcajući u suzama,šmrca i izgovara-Neno,on je kreten,on mene više ne želi,šta ću sada?...Kao i uvijek ja odgovaram,ae smiri se,dođi k meni i pričat ćemo.Nakon nekog vremena sjedim u sobi i sa mrljavim,rasplakanim,smeđokosim,zelenookim bićetom do 4 ujutro uz sladoled i ovaj puta kruškovac razgovaramo o tome kak je život gadan,a dečki glupi.Prije dva dana crnokoso bićence ogromnih smeđih okica mrljavo od šminke,umorno,te na nogama nestabilno od alkohola otvara dušu i tugljivo mi kroz skrivene suze govori-Kak je on glup,nea pojma o ničemu i sam sere,zašt sad hoće biti sa njom,koji on vrag sad izvodi,ala ja neću da on bude sa njom-i tak nekih par minuta meni lomi srce dok je gledam u takvom stanju,ubrzo progovaram-Daj dođi,smiri se,neće biti ništa između njih,zagrlim je i govorima-Ak je već toliko glup da bude tam sa tom glupačom onda je idiot kakvog nema,a i ti si budala kad vjeruješ drugoj budali koja ti kaže da on želi biti sa drugom,pitaj ga i riješite to nasamo i tak nekih 10-ak minuta dok mi ne da ruku i dopusti da je odvedem da sjedne,nakon još 10-ak minuta i nešto vina i co. alkohola shvaća da se bezveze brine i pojavljuje se osmjeh na njenom licu...sve u svemu zaključak ovog posta bi bio da su muški krivi za sve probleme na svijetu,a da žene te iste probleme moraju riješavati ili sladoledom ili alkoholom...

Image and video hosting by TinyPic


17:24 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>