Rock mi je skinuo grudnjak

nedjelja, 21.09.2008.

Don't let me get me



Nikad nisam osvojila prvo mjesto & nisam timski igrač. Ne podnosim kad me drugi ljudi usmjeravaju. Moj život je nered. Moji roditelji me mrze jer me ne poznaju. Uvijek sam u svađi jer nikad ništa ne mogu učiniti kako treba.
Svaki dan se borim protiv zrcala jer ne mogu podnesti osobu koja bulji u mene. Uništavam samu sebe..

Don't let me get me! Samoj sebi sam najgori neprijatelj. I iririram se & idem si na živce.. Želim biti netko drugi ;-(

Svi ti govore da možeš uspjeti & živjeti kako želiš. Sve što bih trebala promijeniti je sve ono što jesam. Dosta mi je toga da mi pokazuju kako bih trebala biti sretna, to jednostavno nisam ja..
Doktore, doktore.. prepiši me nešto – bilo što.. Dan u životu nekog drugog? Jer uništavam samu sebe..

Don't let me get me! Samoj sebi sam najgori neprijatelj. I iririram se & idem si na živce.. Ne želim si više biti prijateljica. Želim biti netko drugi!

Doctor, doctor won't you please prescribe
somethin
A day in the life of someone else?
Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

Image and video hosting by TinyPic

- 22:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.