Rock mi je skinuo grudnjak

ponedjeljak, 20.08.2007.

Pretty girl (The way)

Sugarcult mi je trenutna opsesija, a ovaj film stalna:



Nadam se da ćete uživati koliko i ja thumbup

- 21:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.08.2007.

The Inevitable Return Of The Great White Dope

1. OPIS: pogledaj lijevo wave

2. PAR REČENICA O MENI: da ste pogledali lijevo, nebi vas nikog bilo briga za ovo pitanje lud

3. ISTINA ILI LAŽ: istina jer fakat ne lažem dobro iako imam fakat bujnu maštu blabla

4. OPROST ILI MRŽNJA: oprostim, da...al zaboravit je nažalost teže namcor

5. SLADOLED ILI KOLAČ: zašto ne obadvoje? njami (carte d'or & baklava rock! :)

6. MOTOR ILI AUTO: nažalost ja sam na vozačkom za bicikl pala. Mislim da to govori sve o meni & vozilima zujo

7. DISKO ILI KAFIĆ: fan party

8. NOGOMET ILI KOŠARKA: ne wink

9. LJUBAV ILI NOVAC: koji ultimatumi...lol... pa ljubav naravno kiss

10. 3 ŽELJE OD ZLATNE RIBICE: 1) grm borovnica thumbup 2) da odem na konc od pepperrsa burninmad upoznam bend 3) neka zlatna ribica ima duug život & mnogo dječice

11. ŠTO TE KOD LJUDI NAJVIŠE PRIVUČE: kad mogu s njima razgovarat bez zastajkivanja.. jednostavno volim ljude kraj kojih osjećam da mogu biti ono kaj jesam smijeh

12. KAKO SE VIDIŠ U ŽIVOTU?: u špiglu. nekad u zrcalu. najčešće u ogledalu
mmm.. sretnu cerek

13. OSOBE BEZ KOJIH NE MOŽEŠ ZAMISLIT ŽIVOT: moj Sickcerek, moji prijatelji (!vy, Čanči, Vuk, Karlo, Dijana, Srđan, Nix, Sandra, Ljubi, Pugar, MiA & naravno mnogi drugi koje je moja blesava glava nenamjerno izostavila)

- 12:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 07.08.2007.

4 in the morning

Budim se i nov je dan, a sve loše od sinoć kao da sam opet zaboravila. Mislim da se osjećam u redu. Boli samo kad si dopustim da previše razmišljam o svemu onom što nedostaje. Dok ležim u mraku, zamišljam te pored sebe dok spavaš.
Sve što znam jest da mi moraš dati sve & ništa manje jer znaš da ti dajem sve od sebe - sve ono što ja jesam, predajem ti sve što imam. Želim pravu ljubav & nikad neću htjeti odustati od tebe. A kad su 4 sata ujutro i meni suze teku niz lice sve što želim je učiniti ovo što imamo vrijednim borbe.
Sve što sam željela bilo je osjetiti se sigurno & sad kad sam to našla ne želim to izgubiti. Ne želim izgubiti ovu ljubav stoga obećaj da me nećeš iznevjeriti. Nije fer što, upravo sada, ne mogu biti potpuna.. Možeš li mi dati više?
Sve što znam jest da mi moraš dati sve & ništa manje jer znaš da ti dajem sve od sebe - sve ono što ja jesam, predajem ti sve što imam. Želim pravu ljubav & nikad neću htjeti odustati od tebe. A kad su 4 sata ujutro i meni suze teku niz lice sve što želim je učiniti ovo što imamo vrijednim borbe.
Ti znaš što meni treba – samo mi pokaži svu svoju ljubav od koje ja neću moći pobjeći


- 16:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.