Rock mi je skinuo grudnjak

četvrtak, 05.04.2007.

The Jack

Srijeda poput svake druge. Ivy je došla pred moju školu dok sam ja imala rupu,da odemo na kafu. Ali putem smo naišli na jedno od najslađih stvorenja na svijetu - malo crno štene. Pomazili smo se s njom, na putu do Fana veselo je trčkarala za nama, a Ivy & meni bilo je teško odvojiti pogled od nje.. Pokušali smo u šali nadjenuti joj imena... Stella! Zvijezda je rođena trenutka kad sam ugledala natpis kod Fana. Ušla je s nama unutra, ali naposlijetku smo ipak morali sjesti van.. Pošto se gđica.Artois praktički nije više odvajala od nas, vodile smo ju do PizzaCuta gdje sam ja iznimno kupila sendvič sa šunkom samo da bih njoj dala nešto za jelo. Bilo je vrijeme da se ja vratim na fiziku,a Ivy je Stellu odvela sa sobom doma. Njezina obitelj je isprva bila šokirana i u tom šoku blagoslovila je malo štene s 10dkg deLuxe šunke koju je mala brzo smazala,samo da bi kasnije potrošila kalorije u igri s Ivynom sestrom. Blagonaklono gledanje na Stellu nestalo je kad je Stella poderala baki čarapu. Pseto je trebalo biti vraćeno meni na čuvanje: loša stvar je bila što sam imala bus za Zagreb,a dobra stvar je bila da nisam imala zadnji sat pa smo mogle smisliti plan.. Ivy je trebala otići na prvih par satova, a kasnije reći da ima koncert u muzičkoj i čuvati psa,a ja sam ju trebala imati do busa.. Umorna od trčkaranja, Stella mi je zaspala na rukama dok sam hodala prema svojoj kući i pokušavala smisliti kako točno ću ja unesti psa u kuću. Na sreću, naišla je Sandra koja je neprimjetno uspjela unesti psa u moju sobu dok sam ja zabavljala baku. Nabrzinu sam jela, potom zgrabila šunku iz fidža & odjurila na kat.. Odjednom ugledam to biće koje stoji preda mnom - očekuje da ga ja nahranim, nesigurno je, umorno je & gleda mene... Najdivniji osjećaj od svih jer ako uspiješ znaš da si učinio najljepšu stvar na svijetu. Kad se Stella napapala, pustila sam joj Snow i zaspala je u mojoj sobi.. Ona je bila spokojna,ali ja nisam jer Ivy još nije bilo-a ja sam morala otići. Uspjela sam sama iznesti Stellu,ali tad sam se suočila s susjedima & pitanjima na koje nisam imala spremne odgovore.. Kad je Ivy konačno zmarkirala, došla je k mojoj susjedici po kujicu & odvela ju na kulu gdje su provele cijelo kišno popodne. Plan je bio da Stella prespava kod Karla, ali ... Bash dok se Ivy tuširala, na vrata su joj pozvonili Vlasnici. Ne znam zašto ih zovem vlasnicima jer oni to zapravo nisu - pustiti 2mjesečno štene da odluta & onda ne imati obraza da se prizna krivnja, zar je to ljudski? Štene navodno nije moglo prijeći 13km za 5 dana koliko ga nije bilo kod kuće, pa smo mi optuženi za prethodno isplaniranu krađu. Da li je bilo u redu osobe koje ti spase cucka u najmanju ruku od gladi & hladnoće nazvati kradljivcima? Mislim da nije, mada shvaćam koliko je teško zasigurno bilo malenom vlasniku kad je ostao bez ovako vrijednog prijatelja. Kad smo mu vraćali ogrlicu,pitali smo dječaka kako se pas zapravo zove.. rekao ime koje ću sačuvati za sebe,bash kao i uspomenu na svaku sekundu provedenu s tim predivnim bićem.

- 00:47 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.